بست کرافت

مرجع اخبار و اموزش های ماین کرافت

اخبار وبلاگ : افرادی که مطالب وبلاگ رو کپی می کنند توجه داشته باشند که ای پی شان برای ما ثبت می شه و با استفاده از ای پی می توان به بسیاری از اطلاعات سیستم مورد نظر پی برد
سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ
سرور های ماین کرافت

سرور های ماین کرافت

برای مشاهده ی لیست سرور ها به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

سرور های ماین کرافت (PC)

 

 

سرورها:

 

EXTREMECRAFT

 

IP: play.extremecraft.net

 

گیم مودها: RPG,CREATIVE,factions,Skyblock,Skywars,...

 

Version: 1.8 - 1.18

 

وضعیت:online

 

...................................................................................................

سرور های ماین کرافت (PE)

 

 
primegames
 

IP: play.primegames.in

 

گیم مودها: survival,faction,prison,skyblock,creative

 

port: 19132

بست کرافت

سرور های ایرانی

سرور های ماین کرافت

لیست سرور

ماین کرافت

۹۴/۰۵/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات (۱۲۰)

یه ذره سرورارو بیشتر کنید ومعروفترینشونو بزارید
۱۷ شهریور ۹۴، ۰۹:۲۸
پاسخ:
حتما ، الان یکم سرمون شلوغه
ولی بعدا حتما اظافه می کنیم
سلام و درود 
فکر کنم شما منو از رو اسمم بشناسید حالا مهم نیست کجا با هم هستیم و همو میشناسیم
اما فکر کنم یچیز یادتون رفت ورژن های سرور ها رو نزدید و درخواست دارم یه پست جدید بزنید به نام
ترفند ها بزنید و ترفند هایی که اونجا(که فکر کنم بدونید کجارو میگم) کپی کنبد ترفند های توی سرویوال 
باعث میشه وبلاگتون دیدگاه ها ومحبوبین بیشتری پیدا کنه
۲۲ آذر ۹۴، ۱۹:۱۹
پاسخ:
بله میشناسم 

پست ها بزودی بروز میشن 

منظورتونو نفهمیدم؟ما از کسی کپی نمیکنیم.
ممنون
۲۶ دی ۹۴، ۰۰:۱۵
پاسخ:
قربان شما
سلام ببخشید این سرور ها رو میشه تو ماین کرافت پاکت ادیشن اجرا کرد؟
۱۸ فروردين ۹۵، ۲۲:۳۱
پاسخ:
نه این سرورا فقط مال pc هستن و روی نسخه های گوشی یا کنسولی mc کار نمیکنن
لطفا سرور های اندرویدی هم بزارید . ممنون از وبلاگ خوبتون 👌👌
۲۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۵۲
پاسخ:
خیلی ممنون بزودی ...
سلام من یک مشکل  دارم
۱۷ دی ۹۶، ۱۶:۵۷
پاسخ:
سلام لطفا مشکلتونو بنویسید
سلام من هر سروری میروم ارور میده . میگه  username contains invalid characters
چی کار کنم ؟
۱۷ دی ۹۶، ۱۶:۵۷
پاسخ:
اسمتون رو از حالت فونتیک در بیارید و معمولی تایپ کنید درست میشه
سلام من هر سروری میروم ارور میده . میگه  username contains invalid characters
چی کار کنم ؟
۱۱ تیر ۹۵، ۰۰:۴۹
پاسخ:
باید اسمتون یه چیز سالم و درستی باشه مثلا ali32 یا ali_32 
ازکجا دانلودش کنم سرور رو
بلد نیستم
تروخدا کمکم کنید من توی کامپیوترم هر سروری میحوام برم هی ضبدر می خوره به دلایل مختلف بالای کامپیوترم روی ورژن بازی نوشته 1.10.1

۱۴ تیر ۹۵، ۰۴:۵۰
پاسخ:
دوست عزیز برای وارد شدن به سرور باید ورژنتون با سرور یکی باشه 
اون سرور هایی که معرفی کردیم 1.8 الی 1.9 هستند و از لانچر قابل دانلود اند
خیلی دوست دارم تو  سرور انلاین بازی کنم تورو امام زمان بگو چیکار کنم
سلام  من میرم تو سرور ارور میده باید چی کار کنم
سلام میشه یه سرور برای ورژن 1.10 به من معرفی کنید.لطفا
سلام من میخوام حرکت کنم هی میاد سر جاش مشکل چیه میگه پسورد بزن ولی هیچی میزنم قبول نمیکنه ممکن برای پسورد باشه ولی من هر پسوردی میزنم قبول نمیکنه جریان چیه
کیانا گل محمدی
سلام
سوال داشتم
اینا برای کامپیوترن؟
میشه لطفا اندرویدی هم بزارین؟
سلام یه مشکل دیگه دارم من در یک سرور ثبت نام کردم الان می خوام توی یه سرور دیگه ثبت نام کنم میگه این نام قبلا ثبت شده من چی کار کنم الان راهنماییم کنید
۱۷ دی ۹۶، ۱۷:۰۷
پاسخ:
توی سرور دیگه اسمتونو تغییر بدین
سلام سرور ULTRA CRAFT چه ورژنی میخواهد.
۱۷ دی ۹۶، ۱۷:۰۰
پاسخ:
وقتی ادش میکنید تو لیست سروراتون معمولا خودشون نوشتن
بچه ها پورت نزاشتید وارد سرور نمیشه 
لطفا راهنمایی کنید
بچه ها تورو خدا به من ورژن 1.8 رو بدین آخه هیجا پیدا نمیشه           لانچرمم بالا نمیارش
چطوری در ماین کرافت فیلم برداری کنیم
سلام در قسمتی که میخوام وارد یرور شم نوشته name یعنی نام سرور وبعدی زده ipیعنی ادرس سرور ول من نمیدونم portباید چی بزنم
سلام من دستگاهم ایفونه و نسخه 0.15.4رو دارم میشه یه سری از سرور های این نسخه رو بگید
چرا همه ارور میده یه سرور بگو ک بشه هر نسخه ای هم که باشه دان میکنم

سلام.من ی سرور داشتم که میشد توش خونه بسازی زمینو بکنی دنبال طلا بگردی کوره و سندوق بسازی و.... اما سرورش خراب شد میخواستم ببینم ی سرور شبیه به این ندارید ؟

ممنون به ما که خیلی کمک کرد
لطفا سرور هایpeهم بزارید برای انروید 
چرا من نمی تونم وارد سرور ها شم ارور میده 
میگه نمیشه کانکت شد
لطفا سرور برای پی ای هم بزارید
سلام سرورهای بهتری بزارین اینا فقط دو تاشون باز کرد
۱۷ دی ۹۶، ۱۷:۱۶
پاسخ:
چشم
سلام من با گوشی میخوام برم هر چیزی هم میزنم قبول نمیکنه لطقا یه ورژنی بدید به اپدیت بروزش بخوره اپدیت ماینکرفتم 0.17.0.1 اگه اشتباه نکنم اینه لطفا یه کمکی کنید ممنون میشم.
سلام من مینکرفت 1.11دارم آیپی باید کجا زد؟
۱۷ دی ۹۶، ۱۷:۱۵
پاسخ:
قسمت multiplayer
ببخشید من توی هر سروری میرو میرنه :
username contains invalid characters
مشکل از کجاست ؟؟
۱۷ دی ۹۶، ۱۷:۲۵
پاسخ:
شما باید از کاراکتر های فونتیک استفاده نکنید
شما تیم اسپیک هم دارید؟ایا

۱۷ دی ۹۶، ۱۷:۲۳
پاسخ:
بله به زودی قرار میدیم
محمد امین
یک سوال من تازه واردم پورت باید چی بزنیم

یاشار پورعلی
سلام. تو رفتن به خیلی از سرور ها مشکلی برای من پیش میاد. وقتی میزنم connect to server میاد:not authenticated with minecraft.net چیکار کنم لطفا کمک کنید.
من وقتی میخواهم لوگین کنم ارور میده چکار کنم؟
سلام،میشه سرور ماین کرافت پی ای معرفی کنم که بزاریدش اینجا؟
۱۴ فروردين ۹۶، ۲۲:۱۸
پاسخ:
باشه به زودی
سلام من هرسروریو میدم  نیامره چی باید کنم
سلام میگم این سرورا پورتشون چنده؟
۱۴ فروردين ۹۶، ۲۲:۱۶
پاسخ:
دوست عزیز اینارو با سرور نسخه pe اشتباه نگیرید اینا ماله pc هستند
با سلام شاید توی سرور های لایف بوت ماینکرفت این اسمو دیده باشید درحال حاظر ما با دوستانمون به سرور سازنده        لایف بوت وصل شده و با ساخت یک سرور به اون اضافه کردیم من وارد این سایت شدم از مدیر سایت هم تشکر میکنم اما من با سرور هاتون مشکل دارم ببینید دوست عزیز سرور های شما فقط به pc وصله برای همین کسانی نمیتونن وارد سرور بشن شما یه سرور معرفی کن که برای همه قابل ورود باشه با تشکر آریان
۱۴ فروردين ۹۶، ۲۲:۱۵
پاسخ:
سرور ها بروز شدند
اگر میتونید سرور مانو کراف 1.11.2 هم بزارید

۱۴ فروردين ۹۶، ۲۲:۱۵
پاسخ:
اضافه شد
سلام رفیق خسته نباشی دمتم گرم بابت این ip ها و توضیحاتتون فقط جالبه که بدونی تا زمانی که ورژن هاشونو کنارشن نزنی ههههیییییییییییییییییییییییییییچچچچچچچچچچچچچچ فایده ای جز اطلاعات عمومی نداره 
۱۴ فروردين ۹۶، ۲۲:۱۴
پاسخ:
حتماً اضافه شد
عدم موفقیت در ورود
invalid.session (Try restarting your game) 
این برای چیه؟؟ 
ارور برای چیه؟
۱۷ دی ۹۶، ۱۷:۲۱
پاسخ:
شما به سرور های پرمیوم رفتید که برای دسترسی باید cd-key بخرید
من هر کدام رو میزارم نمیاد چیکار کنم؟
۱۷ دی ۹۶، ۱۷:۲۰
پاسخ:
سرور ها قدیمی هست به زودی سرور های جدیدی میزاریم
سلام من یه سرول رو زدم رفتم توش ولی از جا تکون نمیخوره 
نمیدونم چیه میگه ریجیستر کن یا پسورد رو وارد کن
۱۷ دی ۹۶، ۱۷:۲۹
پاسخ:
باید تو سرور ثبت نام کنید
سلام
چندتا از سرور ها اضافه کنید که egg wars رو داشته باشد. اکر هست بگید کدومه؟

واقعا عالیه دستتون درد نکنه :)

 

سلام ببخشید یک سوال اینا همش ماله PC هست ؟؟؟؟؟ نمبشه ب ای PE بذارین؟؟؟؟؟لطفا
علیرضا کشمیرشکن
آقایون من هرکاری میکنم سرورهانمیان چیکارکنم؟داره کفرم درمیاد.خواهشاکمکم کنید
سلام.من هرچی IP رو وارد میکنم وصل نمیشه ترخدا کمکم کنید

با سلام دمتون گرم ولی می گم بعضی از سرور ها چرا ذقتی RIgesterمی کنی انجام نمی شه. با تشکر
مانی اسماعیلی
وقتی میرم تو سرور از من پسوورد می خواد چی بزنم ؟

۱۷ دی ۹۶، ۱۷:۲۵
پاسخ:
باید تو سرورها ثبت نام کنید
سلام ممنون میشم ای پی های جدیدتری بزارید با تشکر
باسلام و خسته نباشید.ببخشید چرا من وقتی سرورو وارد میکنم مینویسه اینترنت نداری بعد که سیو میشه و دوباره میزنم روش میگه باید به یک وایفا وصل باشید تا با دوستانتان بازی کنید
ببخشید اموزش وارد کردن ای پی در در ماین کرافت ورژن  1.5.2
رو بذارید....


{ماین کرافت pc تازه نصب کردم D:}
رئوف جلالی مهر
سلام.
من میتونم وارد سرورها بشم اما نمی تونم حرکت کنم. باید چیکار کنم؟
لطفا کمکم کنید.
سلام     اقا لطفا کمکم کنید   من تو هیچ سروری نمیتونم برم با ورزن همون سرورم میرم error میده error اینه 



   (failed to login :invalid session (try restarting your game
سلام . ببخشید من نمیدوم پسووردم چیه و هر موقع اسممو جلوی لوگین میزنم منو میندازه بیرونچیکار کنم؟
چی پسورد میخوا
هر وقت میرم داخل سرور سر جام گیر میکنم بعد 1 دقیقه منو میندازه بیرون از سرور
۱۷ دی ۹۶، ۱۷:۳۷
پاسخ:
باید ثبت نام کنید
خیلى عالی هستش دمتون گرم
  سلام و عرض خسته نباشید به شما .
  از سرور های عالی شما سپاس گزارم ولی یک سوال دارم.ببخشید من برای ورود به سرور The Hive نیاز به ورژن 1.12 یا 1.7 دارم. ولی هر دفعه که با این ورژن ها وارد میشوم اختار try restarting your game رو میده دوستان  لطفا بگین من چیکاری انجام بدم؟. واقعا ازتون ممنون    

                                                                            از طرف: دوازده_کینگ_دوازده
چرااا برای نسخه ی من ینی ١.١.٣.١ ندارید
با سلام و عرض ادب می خواستم بگم این سرور ها مال pcهست؟و اگه بخوام برم توش کافی ip شو داخل قسمت multi player بنویسم ایا همین کافیه؟
سلام و درود خسته نبیاشی داداش این سرور هایی که نوشتی مال کامپیوتره یا فقط اندروید

اقا من هر چی سرور میزنم مینویسهUNKNOWN HOST
امیرمهدی پناهی
با سلام ببخشید این سرورهاتون برای PC هستن یا PE ؟؟؟؟؟؟؟؟
Vi من هرچی می زنم می نویسه: INVALID IP AAddress! 
سلام من یک مشکلی دارم در rigster کردن سرور ها هرچقدر که می نویسم rigister 123456 123456/ کار نمیکنه لطفا کمک کنید
سلام
من صفحه ایکس باکس ساختم اما هرکاری میکنم تو هیچ سروری نمیتونم برم نسخه ماین کرفتم۱.۱۶هستش لطفا کمک کنین ali_gamer_pa@
سروری که BED WARS هم داشته باشه بزارید ممنون
سلام
ببخشید من هر سروری میرم میگه لوگین پسورد
سلام  میشه ادرس سروری که توش بد وار bedwar داشته باشه رو بدین 
فقط gold craft و extrim craft باز شدن بقیش یک اروری میداد میشه راهنمایی کنید
سلام چرا سرور ها واسه ی من نمیاد
با سلام من تازه نصب کردم چطور وارد کنم
اقا پسورد رو از کجا بیارم میزنم /login بعد چی بزارم

۱۷ دی ۹۶، ۱۷:۳۴
پاسخ:
/login pass pass
سلام خسته نباشید من وقتی وارد سرورا میشم نمی تونم وارد بشم اسمم را چند بار عوض کردم حتی علی 32 گذاشتم مینویسه failed to connect to the serverلطفا کمک کنید
سلام داداش خوبی ممنون خیلی خوشم اومد.ولی میشه سرور های ایرانی هم بزاری.ممنون

اقا یک سوال داشتم
من پسوردم در لاگین سرور ها یادم رفته میشه دوباره رجیستر کنم؟
۱۷ دی ۹۶، ۱۷:۳۱
پاسخ:
با یک یوزر نیم دیگه
بی خودبود
۱۷ دی ۹۶، ۱۷:۳۱
پاسخ:
شرمنده سرور ها قدیمی شدن
سلام تو رو خودا جواب بدید ارور extreme craf eror میده میگه  can't resolve hostname
۲۷ دی ۹۶، ۱۶:۱۷
پاسخ:
با عرض پوزش ادرس سرور تغیر کرده بود و هم اکنون میتونید از ادرس جدید استفاده کنید!
یه سوال داشتم سرور اولینه یعنی سرور کامپیوتر که اولین سروره وقتی واردش مشیم چطور بتونم بفهمم که رمز سرور چیه لطفا زود جواب بدید ممنونم از سایتتون .

سلام سرور 1.1.0.0 ندارید
سلام،چجوری باید در Minecraft PE ثبت نام کنم؟وقتی میخوام کد چهار رقمی رو بزنم برام نمیاد
سلام...چرا وقتی میخوام تو سرور ثبت نام کنم میگه یوزرنیم قبلا رجیستر شده؟هر اسمی که میزنم همینو میگه،چکار کنم توروخدا زود جواب بدین.
سلام و درود ببخشید من توی سرورcaspianmc رفتم ولی وقتی میخام ثبت نام کنم هی میگه این نام کاربری قبلا ثبت شده درصورتی که من اصلا توی اون سرور نرفتم لطفا کمکم کنید
سلام ببخشید سرور play.teamextremeMc.com من توسط کنسول هک شده باید چیکار کنم لطفا زود جواب بدید
فک کنم منو بشناسی
هر سروری که اد می کنم روی علامت اینترنت ( همون پله ها !!! ) یه ضربدر میاد . وارد سرور هم نمیشه . نسخه ام هم 1.12.2 هست .


سلام میشود سرور کرکی نیز بگذارید لطفا جواب بدید 
عالییییییییییی ممنونم مشکلم حل شد
سلام من میرم تو سرور از جام نمیتونم تکون بخورم باید چجوری تو سرور ثبت نام کنم ؟
سلام من میرم تو سرور extremecraft میگه ای دی شما تو لیست سیاهه باید چیکار کنم لطفا بگید
۶ بهمن ۹۷، ۱۷:۵۱
پاسخ:
یوزرنیمتونو عوض کنید و دوباره امتحان کنید
هیچ کدوم از سرور ها نیو مد
ممنونم
سلام
IP چیه

چرا این کاسپین ام سی نمیاد بالا وقتی میزنم ارور نام شما اشتباه است میزنه اسمم رو هم  درست کردم بازم نشد

لطفا کمک کنید.

سلام برای من هرچی میزنم نمیاد بلای بازی نوشته. 1.14.1باید چیکار کنم؟
چطوری میتونم اسمم رو تغییر بدم

سلام من هروقت آدرس یه سرور رو میزنم  اصلا برام بالا نمیاد تا حالا خیلی سرور هارو امتحان کردم همشون پینگشون 0 هست لطفا کمکم کنید باید چیکار کنم   نسخه ماین کرافتم 1.12.2 هستش لانچر هم برای آنلاین بازی کردن دارم

من سرور اولیه رورفتم میرتو سرور بعد از 1 دقیقه میره بیرون میگه اتصال از دست رفت

ببخشید این مود ها توی ایران جواب میدن دیگه؟

سلام من هر سروری میزنم میگه io.netty.chnnel.abstractchnnelsnnotatedconnectexcaption: connection timed ont: no further informtion مشکل چیه

تورو به خدا بگید مشکل کجاست من سرور رو میزنم اینو مینویسهlnvalid  ldentoty  pudlickey بعد میزنم رویokمینویسهunable  to  connect  to  world.لطفا تورو به خدا بگید مشکل کجاست لطفا

سلام مال من این ارور رو میده چیکار کنم برای سرور مد کرافت 

 

cannot resolv hostname

 منبع اینترنت رو که عوض می کنم این پیغام رو میده 

 

۲۷ ارديبهشت ۰۱، ۱۴:۳۹
پاسخ:
سرور های توی بلاگ اکثرا دیگه فعال نیستن

ببخشید این سرور ها به ماین کرافت 1.14.3 می خوره

سلام.با شکر از سایت خوبتون ییه سوال داشتم.ببخشید سروری هست که روی ورژن 1.16 قابل اجرا باشه

سلام ببخشید من وارد یکی از این چیزایی ک گفتین شدم ولی بعدش ریجستر ک میکنم بازم ارور میده مصلا میزنم/register mehdi

ولی بازم بعدش ارور میده و منو از سرور میکشه بیرون میشه زود بگین چکار کنم

برای ورژن 1.16.2 هم بذارید

ببخشید چرا وقتی به ایپی play.madcraft.ir میرم با نسخه 1.8 ارور معمولی میده اما وقتی با نسخه 1.8.1 میرم میگه باید از نسخه 1.8 تا نسخه اخر برین

سلام من وارد سرور میشم میخوام ثبت نام کنم میزنه شما قبلا ثبت نام کردید ولی اولین باره میخوام ثبت نام کنم چیکار کنم حالا

محمدرضا معصومی

میشه سرور اولین سرور که کریتیو است را رمزش را بدید من همش میبینم فعال است ولی رمز را ندارم بازی کنم

ماین کرافت من داخل سرور خودم هم نمی ره 

ادرس های مال شما رو هم کانکت نمی کرد 

اگه میشه راهنمایی کنید

سلام سرور mcgo هم بزارید سرور خوبیه

 

play.mcgo.ir

چجوری ثبت نام کنم لطفا جواب بده من یک ماهه دنبال سرورم اما هیچ سروری نمیره این سرور میره اما منو بعد یک دقیقه میندازه بیرون

سلام من از سروری با آدرس play.brlns.net استفاده میکنم ولی هی میگه fialid to****UserName چیکار کنم؟

عالی

 

 

سلام

من هرکاری میکنم این ارور رو میده java.net.ConnectException: Connection refused: no further information:

چیکار کنم؟

کمکم کنید ممنون میشم

سروری سراغ دارید که بیلد بتل داشته باشه؟ به جز هایپیکسل ؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی